Wednesday 3 September 2014

1 Sept 2014

Selamat Pagi dan Selamat Tengah hari..

hahaha...

Sambil mendengar lagu hindustan menerusi Youtube aku ternganga depan PC ni.. tengah memikir segala hal sambil cuba menyiapkan claim program-program sebelum ini. alahaiii... tak cukup resit pulak..

Depa ni tak nak claim ker.. karang lambat plak dapat bayaran.. 

Ohya, aku nak cerita sikit pasal 1 September yang baru berlalu.. hmm..hmm..

1 Sept 2014.. hari yang aku rasa buat hati aku berbunga-bunga dan seram sejuk.. 

Terketar-ketar masa bakal mak mentua sarung cincin ke jari manis aku yang memang manis tuh.. :p
Muka rasanya dah merah menyala sebab malu yang teramat-amat.. aku segan sangat-sangat.
Kalau ikut hati ni tak nak tunang-tunang. Nikah ja terus nanti.. Tapi demi kemahuan keluarga, so apa salahnya kan...

Ohya,1 Sept haritu secara rasmi aku jadi tunangan orang. SyukurAlhamdulillah.. Lepas tu sengal-sengal otak ini memikirkan fasa seterusnya dari segi persiapan. walaupun ada pengalaman mengenai hal ini tetapi aku banyak dah lupa.. er... so, apa aku nak buat ni???

Gemok tak jariku yang manis tu? takkk kann??? :)

nih tunang aku pilih bagi. Love you tunang :-)



No comments:

Post a Comment